اقتصاد بازار: رییس واحد گندله‌سازی از انجام موفقیت آمیز تعمیرات گرم این واحد خبر داد و گفت: تعمیرات مذكور با آماده سازی ها، تدوین دستورالعمل همه فعالیت های اجرائی، هماهنگی های لازم با بخش های مرتبط و پیگیری های مستمر با انجام نزدیك به 40 هزار نفر ساعت کار تعمیراتی، با نظم و انضباط و كیفیت بالا و بدون هرگونه حادثه ایمنی انجام شد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار به نقل از فولاد مبارکه رضا اسماعیل پور، افزود: تعمیرات خطوط آسیاب، تعمیرات میكسرها، تعمیرات خطوط سیالات و تأسیسات، تعمیرات بخش دیسك، بازرسی و ترمیم نسوز سقف و بخش كولینگ كوره پخت، تعمیرات ریل های قوسی لاورینگ ودرایو، تعمیرات فن های پروسس، تعمیرات دورهای سیستم تخلیه كوره پخت، غبار گیرها و سرند، تعمیرات برق و ابزار دقیق، اصلاحات سیستم كنترل مشعل های كوره پخت و اجرای بخش اولیه پروژه تكمیل ارتقای اتوماسیون واحد گندله سازی از جمله مهمترین فعالیتهای انجام شده در این تعمیرات بودند.
رییس واحد گندله سازی یادآور شد: با اتمام این عملیات تعمیراتی با افزایش آماده به كاری تجهیزات، شاهد ادامه روند تحقق اهداف كمی و كیفی در واحد گندله سازی خواهیم بود.
مهاجری رییس دفتر فنی تعمیرات ناحیه آهن سازی نیز با قدردانی از تلاش و حضور موثر کارکنان دفتر فنی تعمیرات، اظهار داشت: دفتر فنی تعمیرات واحد گندله سازی با برگزاری مرتب جلسات آماده سازی توقف تعمیراتی از چند ماه قبل و ارائه برنامه ریزی مناسب و به موقع بیش از ۲۲۰۰ فعالیت اجرایی تعمیراتی و كنترل برنامه و نیز برگزاری جلسات روزانه در این توقف تعمیراتی و تأمین قطعات یدكی مورد نیاز نقش به سزایی در انجام موفقیت آمیز این تعمیرات برنامه ریزی شده داشتند.
سید تقی حسینی، سرپرست اجرای پروژه های نگهداری و تعمیرات اساسی تعمیرات مركزی نیز در باره این تعمیرات یادآور شد: حدود ۴۰ هزار نفر ساعت فعالیت در قالب بیش از ۱۴۰۰ درخواست كار توسط این قسمت اجرا شده است. انجام این حجم بالای فعالیت با رعایت گردش کارها و آماده سازی و اخذ و آموزش دستورالعمل های اجرایی و تخصیص منابع مورد نیاز شامل نیروی انسانی متخصص و ابزارآلات متناسب با فعالیت ها بدون هیچگونه مغایرت ایمنی و شبه حادثه و حادثه، به نحو احسن و با کیفت مطلوب اجرا شد.