اقتصاد بازار: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با اشاره به برگزاری "سومین دوره جشنواره مشارکت ملی گردشگری با شعار "گردشگری حلال ، ظرفیت ایرانی"، گفت: با توجه به ظرفیت بسیار خوب اصفهان در حوزه گردشگری حلال، از مشارکت جدی بخش خصوصی به ویژه اتحادیه‌های مربوطه و همچنین مجمع امور میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهره برده‌ایم.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار محسن یارمحمدیان ادامه داد: از تمام بخش‌های فعال در صنعت گردشگری از اتحادیه‌ها گرفته تا انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و انجمن راهنمایان تور اصفهان فراخوان این جشنواره را در پرتال‌های رسمی خود ثبت کرده تا امر اطلاع رسانی به خوبی در این زمینه انجام شود.
معاون گردشگری استان اصفهان خاطرنشان کرد: در جلساتی که با راهنمایان تور داشتیم این تشکل برای ارسال عکس های خلاقانه به این جشنواره اعلام آمادگی کرده اند.
یارمحمدیان با دعوت از مردم و فعالان بخش گردشگری برای شرکت در این جشنواره، گفت: اصفهان ظرفیت‌های بی‌نظیری در زمینه گردشگری حلال دارد و این یک فرصت برای ارائه این ظرفیت‌ها به دوستداران گردشگری است.
وی تصریح کرد: این جشنواره در چهار بخش عکس (مردمی و حرفه ای)، فیلم ، سفرنامه نویسی و ایده با استفاده از عنوان اصلی جشنواره برگزار می شود.
به گفته وی، مردم برای ارسال آثار خود به "سومین دوره جشنواره مشارکت ملی گردشگری با شعار "گردشگری حلال، ظرفیت ایرانی" تا 30 مردادماه سال جاری فرصت دارند.