اقتصاد بازار: مراسم افتتاح نمایشگاه بزرگ صنایع دستی اصفهان-ایران و ۲۲ کشور شرکت کننده در شورای جهانی صنایع دستی در باغ موزه تاریخی چهلستون با حضور سلطانی فر و زرگرپور برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار، نمایشگاه بزرگ صنایع دستی با عنوان 'سیمرغ' در فضای کاخ چهلستون، همزمان با برپایی هجدهمین اجلاس شورای جهانی صنایع دستی در اصفهان با حضور استاندار اصفهان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و دیگر مسئولان کشوری و بین المللی افتتاح شد.
رونمایی از فرش «صلح» با تاکید بر ایجاد صلح و دوستی با مردم جهان از سوی مردم ایران که در شهر تبریز ریشه بافی شده است از جمله برنامه های افتتاحیه این نمایشگاه بوده است که معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و همچنین رسول زرگرپور گرهی بر این فرش زیبا افزودند.
همچنین رونمایی از سفره قلمکار با نماد دوستی و صلح مردم ایران در جهان طراحی شده توسط هنرمندان اصفهانی بخش دیگری از این نمایشگاه بود که به مهر تایید و یادگاری هر یک از مسئولین حاضر در نمایشگاه مزین گردید.
رونمایی از پازل سیمرغ از دیگر بخش های این نمایشگاه بود که توسط جمعی از نگارگران، کاشیکاران و گچ بران طراحی و خلق شده است.