اقتصاد بازار: معاون گردشگری اداره کل میراث فر هنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با اشاره به برخی واکنش ها به نامه داخلی این سازمان که در برخی شبکه های مجازی منتشر شده است، گفت: آمیختن سیاست با گردشگری، آرامش را از این صنعت خواهد برد.
محسن یارمحمدیان در گفتگو با اقتصاد بازار با اشاره به انتشار یک نامه داخلی و فضاسازی برخی از افراد در شبکه های مجازی اظهار کرد: اقدامات سال های گذشته برخی از سودجویان در قالب فراخوان تورهای پاسارگارد و بروز رفتارهای نامتناسب در این تجمعات باعث شد تا در اقدامی مشورتی و به عنوان راهنمایی به دفاتر خدمات مسافرتی استان اصفهان نکاتی را یادآور شویم.
وی با بیان اینکه دفاتر خدمات مسافرتی استان اصفهان با ادبیات این نهاد آشنایی کامل دارند، گفت: این نامه یک توصیه داخلی و برای عدم حاشیه سازی برای صنعت گردشگری استان اصفهان بوده است.
معاون گردشگری استان اصفهان ساماندهی هدفدار و ایجاد حساسیت در قالب تورهای گردشگری و پیوند دادن این صنعت با حرکت های سیاسی را مانعی بزرگ در مسیر صنعت پاک گردشگری قلمداد کرد و افزود: انتظار داریم فعالین این عرصه همچون گذشته آرامش حاکم بر صنعت گردشگری را حفظ کنند.
وی همچنین بر ضرورت اخذ مجوزهای لازم از سوی نهادهای ذیربط برای برگزاری چنین تجمعاتی تاکید و خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد که گردشگری قربانی اهداف سیاسی شود و باید از آرامش موجود این صنعت حفاظت کرد.
یارمحمدیان در پایان از فعالین و دوستداران صنعت گردشگری در تمام استان خواستار هوشمندی کامل در قبال این گونه شیطنت ها شد و گفت: آرامش و اعتماد به صنعت گردشگری به راحتی حاصل نشده است و همه باید برای حفظ آن تلاش کنیم.

 miras