• درباره ما
  • تماس با ما

پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازار

امروز: شنبه 14 تیر 1404, 9 محرم 1447, Saturday 5 July 2025
  • صفحه اصلی
  • اقتصاد کلان
  • مسکن
  • بورس
  • بازرگانی
  • گردشگری
  • فولاد
  • صنعت
  • اقتصاد شهری
  • بازار
  • اقتصاد بین الملل
کد خبر: 11929
منتشر شده در پنج شنبه, 14 فروردين 1399 11:27
تعداد دیدگاه: 0
  • چاپ
  • ایمیل

ایران‌رنتر اولین گزارش فروشگاه‌های آنلاین خود را منتشر کرد

دیجی‌کالا با بیش از ۴۰ میلیارد تومان فروش در رتبه اول
توضیحات

ایران‌رنتر با انتشار گزارشی برترین فروشگاه‌های آنلاین پلتفرم خود را از بین بیش از ۵۰۰ فروشگاه معرفی کرد. ایران‌رنتر مدعی است از طریق کانال فروش اقساطی خود می‌تواند در کنار افزایش در AOV (میانگین ارزش سبد خرید)، نرخ تبدیل مشتریان و رضایت کاربران از خرید، حجم قابل توجهی از فروش را برای فروشگاه‌ها ایجاد کند. در ادامه به مرور بخش های مهم این گزارش خواهیم پرداخت.  

پرفروش‌ترین فروشگاه‌ها

طبق گزارش منتشر شده، دیجی‌کالا در دسته فروشگاه‌های بیش از ۴۰ میلیارد تومان فروش، آراد موبایل در دسته بیش از ۵ میلیارد تومان و دیجی دو نیز در دسته فروشگاه های با بیش از ۱ میلیارد تومان فروش به ترتیب رتبه های اول تا سوم پرفروش‌ترین فروشگاه‌ها را بدست آورند.
همچنین دیجی‌کالا با بیش از ۸ میلیارد تومان فروش در اسفند ماه، رکورد بیشترین فروش در یک ماه را نیز کسب کرد.

پر‌فروش‌ترین فروشگاه‌های هر گروه

گروه فروشگاه‌های گردشگری: سفرمی
گروه فروشگاه‌های دیجیتال: دیجی کالا
گروه فروشگاه‌های خانگی و اداری: فروشگاه لوازم خونگی
گروه فروشگاه‌های تخصصی: ابزارمارت
گروه فروشگاه‌های بیمه و خدمات: بیمه بازار
گروه فروشگاه‌های مد و استایل: کاکامی

میانگین فروش هر فروشگاه فعال

هر فروشگاه فعال (دارای حداقل یک فروش در ماه) به طور میانگین در در ایران‌رنتر ۶۴ میلیون تومان فروش (کالا یا خدمات) در سال ۹۸ داشته است.

محبوب‌ترین فروشگاه‌ها

بر اساس نظرسنجی که در انتهای سال ۹۸ انجام شده است، دیجی کالا، تکنولایف، لیون کامپیوتر، ابزارمارت، بلج، داروکده، ایسام، کاکامی، سفیر و پیک خورشید ۱۰ فروشگاه محبوب ایران‌رنتر از نگاه خریداران معرفی شده‌اند.

اقتصادی‌ترین فروشگاه‌ها

سود در خرید اقساطی یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب فروشگاه است که به همین جهت ایران‌رنتر فروشگاه‌های با کمترین میزان سود خود را نیز معرفی کرده است. در بین ۵۰۰ فروشگاه فعال، ۱۰ فروشگاه با سود‌های بین ۰ تا ۱۵ درصد به عنوان اقتصادی‌ترین فروشگاه‌ها معرفی شدند.

۶۴ درصد سهم دیجی‌کالا

در گزارش منتشر شده دیجی‌کالا با بیش از ۶۴ درصد سهم از کل فروش، به عنوان بازیگر اصلی تجارت الکترونیک ایران نقش پر رنگی در ایران‌رنتر داشته است.

پیش‌بینی سال ۱۳۹۹

ایران‌رنتر پیش‌بینی می‌کند در سال جدید با توجه به سرمایه جذب شده اخیر خود و همچنین آغاز همکاری با چند بانک و لیزینگ معتبر، فروش فروشگاه‌های خود را نسبت به سال ۹۸ تا ۵ برابر رشد خواهد داد.
همچنین ایران رنتر مدعی است از طریق ایجاد کانال فروش اقساطی برای فروشگاه‌های آنلاین، می‌تواند سهم تجارت الکترونیک از اقتصاد را نیز افزایش دهد.

برای دانلود گزارش فروشگاه‌های ایران‌رنتر در سال ۹۸ اینجا کلیک کنید.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

ارسال
لغو
JComments

آخرین اخبار

جو‌سازی برای حمله به آثار تاریخی؟
براي همه يا خواص؟
لطفا «لاتاری» بورس را متوقف کنید
برگرد به آفریقای جنوبی
انجمن دانش‌بنیان اصفهان؛ موتور محرکه‌ نوآوری و توسعه
تداوم اقتدار شبکه‌ی تعاون در خدمت‌رسانی به مردم؛ از دوران دفاع مقدس تا امروز
صعود چین به جمع بزرگ‌ترین تاجران اسلحه
حراست بندر از اقتصاد
بازارها روی دور تند
نیاز به آتش‌بس فوری در بورس!
اقتصاد در تله نااطمینانی
ترکش به بورس
خاورمیانه جدید؛ از رویا تا واقعیت
ترکش جنگ به بورس
«خودرو» در سایه جنگ
تورم در مرز ۴۰درصد
چراغ سبز ترامپ به صادرات نفت نخواستن يا نتوانستن؟
۳۰ همت نقدینگی ناقابل!
هوش‌مصنوعی در عرصه نبرد
۲۵ دستورکار برای اقتصاد جنگی
اقتصاد ایران پس از ۱۲ روز
افزایش ۵۳ درصدی واردات کالاهای اساسی
آتش‌بس در بازارها
رصد اقدامات حمایتی
موقعیت کدالی- جنگی!
  • درباره ما
  • تماس با ما

تمامی حقوق این سایت برای اقتصاد بازار محفوظ است

 

 

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی توسط پونه مدیا