اقتصاد بازار: شهردار اصفهان گفت: فاز اول شهرک سلامت در سال جاری افتتاح می شود.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار، مهدی جمالی نژاد در بازدید از شهرک سلامت اظهار کرد: در نشست امروز سعی شد تا مشکلات شهرک سلامت را مرتفع کنیم و قرار بر این شد تا ماهیانه جلساتی برای مرتفع کردن مشکلات این پروژه برگزار شود.
وی با اشاره به اینکه تاکنون شهرک سلامت پیشرفت های فیزیکی مناسبی داشته است، افزود: فاز اول شهرک سلامت در سال جاری افتتاح می شود.
شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرک سلامت شامل چهار بخش است، عنوان کرد: فاز اول آن شامل کلینک های تخصصی، فروشگاههای طبی، مطب ها و غیره است همچنین قسمت دوم آن مجهز به مرکز جامع پرتو پزشکی مانند رادیولوژی تمام دیجیتال، رادیوتراپی، شیمی درمانی و آزمایشگاهایی با فناوری های مدرن تشخیص طبی بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی، داروخانه و... است.
جمالی نژاد با بیان اینکه قسمت سوم آن هتل بیمارستان و در قسمت چهارم شهرک سلامت نیز بیمارستان فوق تخصصی است، ادامه داد: در این نشست معاونت های مختلف برای مشکلاتی که این شهرک در حوزه های مختلف دارد حضور داشتند تا مشکلات این پروژه سریعتر برطرف شود.

سه ماه آینده؛ بهره برداری از شهرک سلامت
سید جمال الدین صمصام شریعت معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: اگر تاسیسات زیربنایی این پروژه مهیا شود ظرف 3 ماه آینده فاز اول پروژه آماده بهره برداری است. وی با اشاره اینکه با رونق این شهرک مطب های آمادگاه به سمت شهرک سلامت انتقال می یابد، افزود: به دلیل اینکه این مکان از امکانات کاملی برخوردار است باعث جذب توریست درمانی می شود.

شهرک سلامت کمک به بهبود حمل و نقل
احمد رضا مصور معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در مراسم بازدید از شهرک سلامت اظهار کرد: شهر اصفهان با تجمع بیش از حد مطب ها در برخی از خیابان های مرکزی شهر روبرو است که ایجاد شهرک سلامت می تواند به بهبود حمل و نقل ترافیک کمک کند. وی افزود: این مکان یک مرکز تخصصی و تجمعی خواهد بود و می تواند به بیماران در انتخاب نوع خدمات کمک شایانی کند.

شهرک سلامت با استانداردهای به روز دنیا
ایرج مظفر معاون عمران شهری شهرداری اصفهان نیز در این مراسم گفت: شهرک سلامت در خاورمیانه بی نظیر است چراکه این شهرک با استاندارد به روز دنیا در حال اجراست تا به شهروندان بهترین خدمات ارائه شود.
وی افزود: وجود کلینک های تخصصی، پارکینگ و غیره باعث می شود تا شهروندان از خدمات خوبی بهره مند شوند.