مجتبی ضیایی، مدیر بازاریابی آرین دیزل در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد بازار اظهار کرد: ما در این نمایشگاه علاوه بر عرضه محصول نوین، یک برند جدید با نام شک موتو  را نیز معرفی و رونمایی کردیم.

وی افزود: اولین محصول ما کشنده SHACMOTO X5000  است که تا دو ماه آینده به بازار معرفی می شود.

مدیر بازاریابی آرین دیزل با اشاره به برنامه ریزی این شرکت تا پایان سال برای تولید کامیون های باری و کامیون کمپرسی، توضیح داد: از این خانواده نیز محصولات جدیدی را معرفی خواهیم کرد و برای تولید محصولات جدید در سال آینده نیز برنامه ریزی کرده ایم.

وی ابراز امیدواری نمود که در زمینه کامیون های تجاری سبک و سنگین، بتوانیم نیازهای مشتریان بازار خودروهای تجاری را پوشش دهیم.

ضیایی در ارتباط با مزیت های رقابتی محصولات این شرکت بیان کرد: کشنده «ایکس پنج هزار» ما مزیت های بسیار مهمی دارد و بر این اساس، با تنها فروش رسمی این محصول که امروز رخ داد، ظرفیت فروش در مدت کوتاهی تکمیل شد.

وی اضافه کرد: «ایکس پنج هزار» تنها کشنده دارای موتور 13 لیتری 520 اسب بخاری است که پیش از این در میان کشنده های چینی نداشتیم.

مدیر بازاریابی آرین دیزل اظهار کرد: این محصول امکانات رفاهی خاص مانند کولر درجا، دوربین 360 درجه، خروجی برقی 220 ولت و سنسور باران دارد و در میان رقبای خود بی نظیر است. همچنین، با توجه به قیمت ایکس پنج هزار، ارزش محصول از نگاه مشتری زیاد است و به همین دلیل پرطرفدار است.

او، دیگر محصول شرکت آرین دیزل را، کامیونت جک تلفیقی با طراحی زیبا و عملکرد موثر نامید و یادآور شد: طراحی کابین این کامیونت ها، بصورت عریض و جادار و فاقد نقطه کور است که امکان وسعت دید ببشتری برای راننده فراهم می شود. ضمن آنکه، کامیونت های جک، دارای پنج ستاره ایمنی و تصادف هستند و تست های سه گانه دمای بسیار بالا، سرمای شدید و رطوبت زیاد را با موفقیت پشت سر گذاشته اند.

ضیایی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما برای تولید خودروهای سواری، اعلام کرد: مجموعه آرین دیزل چندین هلدینگ دا در زیرمجموعه خود دارد که تولید سواری نیز را شامل می شود. در حال حاضر مجموعه سواری ما با نام لاماری است که در این نمایشگاه عرضه نشده است.

فرزانه افسرطه