اقتصاد بازار: امجدي که با حکم مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به عنوان مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان منصوب شد، مهمترين ماموريتش تملک اراضي اطراف فرودگاه اصفهان است.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، حسن امجدي، معاون سابق عملیات فرودگاهی اداره‌کل فرودگاه استان فارس طی حکم مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در مراسمی به عنوان مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان معرفی شد.
وی با این انتصاب به دنبال اجرايی شدن اهداف و برنامه‌های اعضای هیات مدیره این شرکت در راستای تبلور فرودگاه بين‌المللي شهيد بهشتی اصفهان خواهد بود.
از جمله این اهداف می‌توان به برنامه‌ريزي و اقدام برای تملک اراضي مورد نياز با هدف احداث ترمينال بين‌المللي و برنامه‌ريزي و نیز اقدام برای توسعه زيرساخت‌هاي فرودگاهي در قالب پروژه‌هاي سرمايه‌اي مانند «بهسازي و تكميل ترمينال فعلي پروازهاي خارجي»، «توسعه اپرون»، «احداث ترمينال پروازهاي بين‌المللي»، «احداث جايگاه تشريفات اختصاصي (CIP) با اولويت استفاده از منابع مالي بخش خصوصي» اشاره کرد.
همچنین «توجه ويژه به جايگاه نيروي انساني متخصص و ارتقا سطح مهارت‌ها و بهبود شرايط كاري، ارتقا سطح ايمني، امنيت»، «استانداردسازی تمامی فعاليت‌های فرودگاهی و ارتقا سطح كيفيت خدمات فرودگاهي و هوانوردی» و «بهبود زيرساخت‌هاي موجود در فرودگاه برای افزايش تعداد پروازها، مسافران و توسعه كسب و كار» بخش دیگری از اهداف این مدیرکل جدید در فرودگاه بین‌المللی اصفهان خواهد بود.