در نشست مشترک مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی اصفهان بر حمایت شهرداری از سرمایه‌گذاری و مشارکت فعالان صنعتی در پروژه‌های شهری تاکید شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در این نشست با اشاره به برگزاری جلسات مکرر و منظم با بخش خصوصی اصفهان تاکید کرد: «مهندسی خواسته» از کلیدواژه‌های راهبردی این دوره از مدیریت شهری است و بر این اساس از پیشنهادات فعالان اقتصادی و صنعتی که تجربیات متعددی در اجرای پروژه های بزرگ عمرانی داشته‌اند استقبال می‌کنیم.

مسعود حیدری اضافه کرد: بدون تردید سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان در پروژه‌های شهری موتور محرک اقتصاد شهر قلمداد می‌شوند و با حضور خود پویایی و طراوات اقتصادی را تقویت و به توسعه پایدار شهر کمک می‌کنند. وی با تشریح برخی پروژه‌های بزرگ شهری که قابل ارائه به فعالان بخش‌خصوصی است از آنها دعوت کردند با مشارکت در اجرای این پروژه‌ها، اصفهان را به شهری سرمایه‌پذیر تبدیل کنند.

رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی استان اصفهان نیز در ادامه دیدار ضمن معرفی انجمن سازه‌های فولادی، از اعلام آمادگی این انجمن به منظور مشارکت و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگ شهری خبر داد و این همکاری را ر راستای توسعه شهر اصفهان مهم ارزیابی کرد.

علیرضا بینا با تشریح توانمندی اعضای انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی استان اصفهان در سرمایه‌گذاری و تکمیل پروژه‌های بزرگ عمرانی و صنعتی تاکید کرد: تولیدکننده سازه‌های فولادی و تجهیزات صنعتی در انواع صنایع از سیمان تا صنایع پالایشگاهی و مواد غذایی و صنایع بسته بندی و چاپ و هرچه با سازه فلزی در ارتباط باشد مشغول به فعالیت هستند و بسیاری از پروژه‌های بزرگ شهر اصفهان با دستان توانای آنها انجام و به بهره‌برداری رسیده است.

در پایان این جلسه مقرر شد فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در جلسات کارشناسی با هیات مدیره انجمن سازه‌های فولادی استان اصفهان مطرح تا زمینه ورود و همکاری سایر تشکل‌های اقتصادی و صنعتی استان در پروژه‌های شهری اصفهان نیز فراهم شود.

f3d580ec fb00 4554 ae28 f0f9e83879c0