اقتصاد بازار: معاون خدمات مشتركين و درآمد شركت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: مرحله نخست طرح پیمایش مشترکین پرمصرف با هدف بررسي وضعيت مصرف آب و اخطار به مشتركين پر مصرف در آستانه فصل تابستان آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار، رضا رضایی با اعلام این خبر، اظهار داشت: با توجه به محدود بودن ظرفیت منابع آب و عدم جاری بودن رودخانه زاینده رود که کاهش ظرفیت چاه های فلمن و متفرقه را در بردارد مصرف بهینه آب در فصل تابستان از سوی مردم ضروری به نظر می رسد.
وی بیان داشت: در اين طرح همچنين به علل و چگونگي كاهش مصرف مشتركين نيز پرداخته مي شود و تجربيات موفق آنها، اخذ و در اختيار كاربري هاي مشابه گذاشته مي شود.
معاون خدمات مشتركين و درآمد شركت آب و فاضلاب استان اصفهان همچنین به صدور اخطاريه براي مشتركين بد حساب و بدهكار نيز اشاره كرد و گفت: از اين پس براي همه مشتركيني كه حداقل يك دوره بدهي خود با مبلغ 50 هزار ريال نپرداخته باشند قبض اخطار صادر مي شود.
وی از راه اندازي سامانه پاسخ گويي در آينده اي نزديك خبر داد و گفت: با راه اندازي اين سامانه، شهروندان از هر نقطه استان مي توانند تقاضاهاي خود را از طريق تلفن، ارائه و خدمات مورد نياز را دريافت كنند.