اقتصاد بازار: رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان گفت: اتاق اصناف تمایل دارد در راستای توسعه فرهنگ خیر، خیریه بزرگ اصناف را راه اندازی کند.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار به نقل از اتاق اصناف اصفهان، سید محمدرضا پاک نژاد در دیدار با مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: بخش بزرگی از خیریه های شهر توسط بازاریان مورد اعتماد مردم اداره می شود.
وی با بیان اینکه به ارتباط و حمایت بیشتر از کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط اتاق اصناف امیدوار هستیم، افزود: آشنایی بیشتر اصناف با عملکرد این نهاد مهم می تواند بخشی از مشکلات مددجویان را رفع کند.
پاک نژاد با اشاره به طرح اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد، گفت: طرح های اشتغال زایی اگر به همراه مشاوره های صنفی باشد می توان به موفقیت و پایداری مشاغل ایجاد شده امیدوار بود.
مدیر کل کمیته امام خمینی استان اصفهان نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد نیازها و مشکلات این نهاد، اظهار کرد: کمیته امداد و اتاق اصناف به عنوان دو نهاد اثر گذار می تواند همکاری های مختلفی با یکدیگر داشته باشد.
حمیدرضا شیران تصریح کرد کمیته امداد برنامه ای برای آشنایی اتحادیه های صنفی با کمیته امداد تدارک خواهد دید.
وی تصریح کرد: اتاق اصناف می تواند اقدام به دایر کردن مرکز نیکوکاری در اتاق اصناف اقدام کند و کمیته امداد نیز در این راستا به این نهاد کمک شایانی ارائه خواهد داد.