اقتصادبازار: علی زهتاب به عنوان رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان مشغول بکار شد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصادبازار، علی زهتاب با اعلام این خبر، افزود: تعامل درون سازمانی و ‌برون سازمانی، بررسی راهکارهای نوین معیشتی جامعه مهندسین، حمایت از مهندسین جوان و تکریم بزرگان این حوزه از اولویت های مدیریتی می باشد.
مهندس زهتاب در ادامه گفت: به دلیل رکود صنعت ساختمان و تعداد پروژه های ساختمانی محدود، متاسفانه حضور مهندسان در ساخت و ساز کمرنگ شده که این موضوع باعث آسیب به نظام مهندسی در کل کشور شده است.
رییس نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با اشاره به اینکه سازمان دغدغه معیشت اعضا را دارد، عنوان نمود: در جهت حمایت از جامعه بزرگ مهندسین استان، یکی از اهداف و دغدغه های مدیریتی در دوران جدید، بررسی سریع راهکارهای نوین با استفاده از نظرات و پیشنهادات اعضا ،خصوصا استفاده از نظرات نسل جوان جامعه مهندسین در این زمینه میباشد.
وی همچنین ضمن تاکید بر تخصصى سازى كميسيون هاى سازمان و بهره گيرى از استاندارد ها و مقررات ملى ساختمان، افزود: در راستاى برنامه ريزى شهرى و مديريت اصولى و فنى نظام مهندسى ساختمان در استان، همكارى و هماهنگى مستمر و قانونمند سازمان و شهردارى هاى استان اصفهان را ضروری دانست.
زهتاب، تعامل بامسئولين در جهت تسريع در اجرای قوانین نظام مهندسی ساختمان و بهره گيرى از توانمندى مهندسين سازمان را یکی دیگر از اولویت های مدیریتی خود عنوان نمودند.