نماینده اتحادیه کارگری سازمان ملل در اولین سفر خود به ایران، طی بازدید از مجموعه تفریحی، فرهنگی، تجاری و گردشگری اصفهان سیتی سنتر عنوان کرد: مجموعه اصفهان سیتی سنتر نشان می دهد که ایرانیان در حین نگهداری از میراث باستانی خود، نگاهی جدی به آینده، پیشرفت و تکنولوژی به روز دارند.

پائول سالوای اظهار داشت: من بسیار تحت تاثیر زیبایی، مهمان نوازی و فرهنگ مردم ایران قرار گرفتم و ظرفیت و مدرنیته ای که در مجموعه جدید اصفهان سیتی سنتر وجود دارد مرا متحیر کرد.

این توریست ایتالیایی تاکید کرد: این مجموعه نشان دهنده نوآوری و خلاقیت ایرانیانی است که برای مردم خود و بازدیدکننده های خارجی چنین مکانی را خلق کرده اند تا بتوانند هم زمان هم از وجود آثار هنری و مکان های عمومی بزرگ لذت ببرند و هم خرید خود را در فضایی مدرن انجام دهند.

سالوای افزود: اینکه ایرانیان می توانند حین نگهداری از میراث باستانی خود، نگاهی جدی به آینده، پیشرفت و تکنولوژی به روز داشته باشند، نشان از وجود زندگی فرهنگی قوی در اصفهان و زندگی مدرن در ایران دارد. به همین دلیل اصفهان سیتی سنتر می تواند به خوبی واقعیت زندگی ایرانی را برای کسانی که برای اولین ‌بار به ایران می‌آیند نشان دهد.

نماینده اتحادیه کارگری سازمان ملل خاطرنشان کرد: نوع فعالیت من ارتباط با کارفرمایان و صاحبان‌ مشاغل در سراسر جهان‌ است و باعث افتخار است که پس از بازدید از مجموعه اصفهان سیتی سنتر تصمیم گرفتیم، با صاحبان‌ مشاغل در اصفهان هم همکاری داشته باشیم چون می‌توانیم از تجربه های یکدیگر استفاده کنیم.